tirsdag 6. april 2010

Alternativer til eksamenslesing

Til alle lesere (som nå har blitt halvert siden sist) så må jeg bare si at grunnen til den dårlige oppdateringen har for det meste vært at jeg ikke fikk lasta opp bilder. Noen som aner hvorfor??? Forferdelig irriterende... Vel, uansett, nå er jeg på tastaturet igjen, og har ikke tenkt å gå herfra på en stund;) Hvert fall til etter eksamen! Det er jo da man alltid får de gode ideene til kreative (eller ellers kjedelige) aktiviteter. Fikk et lite sjokk idag når jeg kom tilbake på skolen etter 6 uker borte (grunnet praksis og påskeferie) og fant ut vi hade 4 uker skole før eksamen setter inn for fullt... Grøss! g jeg som ikke har lest NOE:O Jeg pleier liksom å gjøre ALT annet en å lese, så jeg har satt opp 10 forslag til hva DU kan gjøre om du ikke vil lese:P jeg lover deg at jeg har benyttet 9/10 av disse og sikkert 100 til.

1. vaske ned
2. sortere ark/blader etter alfabtisk rekkefølge, og er du ferdig med det, kan du fortsette med cd samlingen, filmsamlingen (denne kan også sorteres etter kategori, som jeg har gjort ørten ganger) bøkene dine og ellers alt annet som kan sorteres.
3. baking (en kjent standard for alle jenter utenom meg)
4. lage fotobøker (SORTERE bilder)
5. tegne/male/lage noe - hva som helst!
6. Prøve å skrive ned alle statene i USA UTEN å se etter noe.
7. Visualisere pensum til f.eks. tidslinjer eller kart, men så holder du bare på en halvtime, så er du lei...
8. se på SERIER, som hvis ingen har skjønt det, er min store lidenskap (har likevel dempet seg litt det siste året :P)
9. lese bøker! (ikke det du SKAL da selvfølgelig)
10. Planlegge ferieturer og reisemål <3

1 kommentar: