søndag 25. april 2010

Er det mulig da...

I dag våkna jeg ganske så opplagt med håpet om sot SOL, men skuffelsen var et faktum da jeg kikka ut de små vinduene i kjelleren på rommet for å se at skyene hadde tatt overtaket, og lå som tjukke tepper over hele himmelen:/ jaja, siden det er utrolig lenge siden jeg har gått tur ute (ikke siden min kosetur i jegers), tok jeg på meg joggeskoene og bestemte meg for å utforske livet på andre siden av otra!
Etter å ha passert sykehuset og litt til langs etter elva kom jeg til en skilt hvor det stod "Bergvann"...Søren heller, jeg KAN jo bare ikke ta valg! Det var opp fjellet, og det andre var rett frem, men jeg valgte da til slutt fjellet siden det var litt vekk fra byen på en måte. For å gjøre en lang historie kort, hadde jeg mange slike valg å gjøre før jeg to og en halv time senere kom ut på Ytre Strai (etter å ha observert sikkert 100 frosker midt i paringa, masse fugler, utrolig mange fine steder og tre vann). Herfra gikk jeg til jeg kunne gå over til Sødal på hengebroa (endelig! har alltid hatt lyst til å gjøre det;) hehe)

Hadde siden planene klare for kvelden. Mariell kom på besøk til Tonje og de skulle se "Paranormal Activity" og jeg var VELDIG ivrig etter å delta på det, og etterpå skulle jeg - etter sånn tre uker for seint - gjøre ferdig fonetikken. MEN hva skjer??? Jo! Jeg har GLEMT at jeg skal jobbe! Fytti... Tror jeg klikker! Jeg hadde bytta med Elise og glemt at jeg skulle jobbe for henne idag. Åhr... Der gikk den kvelden idass, og fikk jo bare rukket å se så mye av filmen at jeg VET at jeg likte den:/

Heldigvis gikk jobb greit, og det var fine fly:) Så tjente jeg hvert fall litt penger da. Er jo søndag også:)
I morgen blir det full dag med grammatikk på skolen så skal jeg fungere må jeg få lagt meg... GOOD night:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar