onsdag 31. mars 2010

En liten oppdatering

Siden jeg har vært helt elendig til å oppdatere bloggen i det siste (mye grunnet irritasjon over at innleggene ikke kan publiseres), så tenkte jeg å oppdatere hva jeg har gjort i det siste, i korte trekk:

- var på besøk hos Liv Janne sammen med Sissel. (Så selvfølgelig Himmelblå, som er en av mine mange, mange favorittserier;)...) Det var kjempekoselig, som alltid :)
- daffa hjemme uten mål og mening, vært litt syk og sett litt tv.
- hatt besøk av Tanya der vi diskuterte tidenes plan: jeg går på utveksling til USA, mens hun søker Au Pair jobb!! WEY - Let's do it! (Jeg er hvert fall veldig klar, og hvis jeg bare finner mange gode grunner, mange fine bilder, mange gode priser og mange lette løsninger, tror ikke dere også hun blir med da? hehe... )
- vært på jobb x2 (dette innebærer å ha vært i Kr.sand)

For spesielt interesserte tror jeg dette er mine planer fremover:

Torsdag: spillkveld
Fredag: Kosekveld med Anette
Lørdag: Kosekveld med Kristine og Tanya + Rabben
Søndag: daff (grunnet ut dagen før)
Mandag: reise til byen + treffe Margrethe og planlegge Asia
Tirsdag: skolen begynner igjen

What are your plans?

2 kommentarer:

  1. Koskos. Ha det gøy på laurdag! :D Og ellers alle andre dager. Glede mæ te å sjå deg!

    L.B

    SvarSlett
  2. JA! glede meg au:) Minn mæ på at æ må fortelle dæ noe :)
    kan hende æ søve altså, berre så du veit det ;)

    SvarSlett