onsdag 28. april 2010

A Tribute to Marthe

Nå har jeg nettopp kommet hjem etter noe som virket som EN lang time på skolen. Hadde liksom "revision" men vet ikke helt hvor mye jeg fikk ut av det + at vi ble stjålet fra alle friminuttene... Endte opp med å tegne sommerfugler istedet;)

Nå skal jeg snart ta på meg jobben å vaske opp (siden Tonje har vært veldig flink i det siste og tatt den mange ganger på rad), så skal jeg på håndballtrening (!) og så på jobb.

For å si litt mer om den håndballtreningen da. Dette er altså en jobb-ting der de møtes hver onsdag for å spille. Jeg har sagt siden November i fjor at jeg skulle joine, men det har liksom ikke blitt sånn (av mange grunner, bl.a fordi jeg har glemt det, og de som skulle minne meg på det har glemt det også...kremt, Marthe! hehe), men i dag skjer det! Jeg vet ikke helt hva jeg skal forvente, for alle sier de er så dårlige, men jag har store vansker med å tro det...:/ Dessuten har ikke jeg spilt håndball siden ungdomsskolen omtrent (ca sist gang jeg var aktiv i det hele tatt) så det kan jo bli interessant hvordan jeg skal overleve dette:P Tipper kanskje det kommer et referat i natt når jeg kommer hjem fra jobb! Så frem til da, vent i spenning;)

PS. Legger ved en sang som jeg dedikerer til Marthe, siden hun både er veldig glad i denne sangen, og som en gratulasjon til at hun husket å minne meg på treningen omsider;)
"Hey, hey...Yeah, yeah..."

2 kommentarer:

  1. Ååå du er vel grei!! ;) Takk for en flott dedikert sang! Du er den første som har gjort det ;)
    Og nå fikk jeg likegreit den sangen inn i hodet igjen, så dette kan bli en moro kveld :P
    Er du klar for håndball til onsdag?? Skal prøve å minne deg på det denne uka også =)

    SvarSlett
  2. Haha, ja en gang måtte jo bli den første;)
    Jeg er kanskje klar for håndball, det kommer an på form, lesing og opptatthet;) hehe.. men vi satser foreløpig på det! :)

    SvarSlett