søndag 11. april 2010

What a lovely day :)

Ah, sukk for en deilig dag det har vært! Kan ikke få uttrykt meg nok egentlig. Har brukt tiden godt idag (eller det kommer vel an på hvordan man ser det) ved å ikke gjøre noe som helst annet enn å koooose meg:):) Først våkna jeg i skipelig tid til en KNALLBLÅ himmel, fuglesang og varmt vær, og ville derfor sitte ute og nyte herligheten. Deretter skifta jeg faktisk dekk, selv om det er søndag (fy, fy) før jeg fortsatte ferden til Åsland hvor jeg plukka med meg Kristine og Olivia for å ha en liten piknik med pølser og bål:) Det ble jo ikke allverdens langt vi gikk, hehe. Litt opp i bakken mot masta (for de lokalkjente), men det var nok til å få naturfeelingen og pølsene smakte like godt for det;) Kamera mitt bestemte seg for å streike, så jeg har ikke bilder av det, men min kjære Kristine tok noen som hun har lagt ut på sin blogg her - take a look if you wanna:)

Ellers har jeg sett kveldens Hiiimmelblåååå, og er spesielt fornøyd med de siste 15 sekundene og døør av spenning til neste søndag :O iiik ;)

Ha en god natt alle sammen, nå må jeg få lagt meg før Agnes og Engelsk gramatikk står for døren i morgen :/

4 kommentarer:

  1. Hmmm, fekk du på deg skian som du skulle???

    SvarSlett
  2. Nei, det var nok min svikt...Æ kom meg ikkje opp i tide! ;)

    SvarSlett
  3. Ja, det vakje min feil..! hehe... Men du lovte jo d sko ver snø denne helga au, så då kan det henne æ gjenge meg ein tur då;)

    SvarSlett
  4. JA:) SKa du heim???:) Eg er med på søndag!

    SvarSlett