lørdag 24. april 2010

Danmark:)

Igår var det tid for Danmarksturen sammen med jobb:) Jeg hadde ikke fått lagt meg før halv fire på natta på grunn av gram.oppgaven (som alle sikkert er dritlei av å høre om-akkurat som meg) og måtte til min store forferdelse stå opp halv ni for å gjøre den ferdig... Du kan jo si at jeg var litt trøtt! Stressa ble jeg kanskje også i noen grad, da jeg når klokka er halv tre ENDA ikke har kommet meg hjem fra skolen og jeg og Tonje skulle gå klokka tre fra Lund. Kjære tid. Ikke visste jeg hva jeg skulle gå med eller noen ting... Ti på halv fire og nesten en time senere må vi begge innse at å gå ned til kaia rekker vi ikke på ti minutt iført hæler. Derfor endte vi opp med å betale 161 kroner i parkering istedet...

Vel nede på kaia traff vi de andre og entra båten med stil(?) og litt forvirring. Noen av oss hadde aldri tatt denne båten før og vi fant vel egentlig ikke frem helt med det første, for å si det sånn. Jeg, som ikke hadde rukket å spise annet enn en go'morgen og litt gryn til frokost, var ganske sulten for å si det mildt og stappa i meg en baguett så snart salget starta..Ah, den var god;)

Dette var faktisk min ALLER første opp-ned tur til Danmark, tro det eller ei, og det var jo fantastisk morro:) Jeg må si at jeg trives veldig godt sammen med mine kollegaer!:) Det må absolutt gjentas med flere sosiale begivenheter snart:):)

1 kommentar:

  1. Jeg syns det mangler deler av turens begivenheter ;)

    SvarSlett