mandag 26. april 2010

Netthandel!

Jeg har da oppdaget netthandelen, til Tonjes, og ikke minst min, fortvilelse! Tenkte jeg skulle inn å sjekke ut hvordan dette var etter at Tanya hadde gjort et par kupp til en billig penge og Tonje hadde gjort et par heller merkelige innkjøp (som en treningsbenk med manualer til 76 kroner, et sjakkbrett til 1 krone (og hun kan ikke spille sjakk engang), en kaffekvern til 16 kroner, et shotte-rullet spill til samme pris og noen lys til 31 kroner (som hun gledet seg mest til å få, men ikke fikk...)

SÅ, jeg tenkte jeg skulle slenge meg på trenden og hvert fall inn å sjekke det ut. Kjære vene.. Jeg var visst ikke stort bedre enn min bopartner og endte opp med følgende:
- Et par hvite Emma.K MARIA støvler i nummer 39 til 82 kroner (jeg har kun et par grønne jeg har hatt siden mellomtrinnet, så føler det var greit)
- En stavmikser i tre deler til 210 kroner (var det egentlig billlig???)
- Et svart Tibetansk saueskinn til 120 kroner (det var så fint på bildeet, men ellers aner jeg ikke hvorfor. Mest for å utkonkurrere ei dame i Vennesla egentlig:/...)

Trodde egentlig jeg fikk en universaladapter også men den glapp visst, og godt var det! Stemte også på ikke mindre enn tre forskjellige gummibåter, men neida, jeg fikk ikke dem...;) tror ikke det var plassen for meg da jeg syntes det var gøyere å trykke på "Gi bud" enn å faktisk få tingen...

Nå gjenstår bare den sure regninga, så får jeg vel drasse meg ned til byen å hente pakken! Oppdateringer om innholdet kommer når pakken er mottatt;)

3 kommentarer:

  1. Hahahah, jeg må bare le! Netthandelen er FARLIG! VIK UNNA! :P Tibetansk saueskinn, av alle ting? :P

    SvarSlett
  2. haha.. ja jeg vet!! Men det var jo så fint:):) Kan pynte med det;)

    SvarSlett
  3. ja, netthandelen er skummelt:D...spesielt når man he fenge lønning å tilbringe mye tid på dataen....åsså kjøpe an så mye unødvendig egentli!!hehe!men he funne ut at julepresange te andre æ greit å kjøpe der;D!

    SvarSlett