torsdag 22. april 2010

...god natt, god natt...

Gjeeeesp! Nå er jeg bare så utrolig trøtt at det er rart at ikke øynene går i kryss og at fingrene fremdeles finner frem på tastaturet. Jeg har holdt på med grammatikk og fonetikk i noe som føles som en hel evighet, og jeg er ikke ferdig engang:/ Heldigvis har jeg dagen frem til klokken to i morgen til å gjøre det, så skal prøve å stå opp tidlig;) hehe... spørs om jeg klarer det da! Men får min belønning hvert fall, for klokken halv fire tropper jeg og Tonje opp på kaia sammen med de andre fly-fillene for å dra på opp-ned tur til Danmark:):) Det blir jo utrolig koselig tror jeg, med mindre jeg blir båtsyk, noe jeg GARANTERT blir er det bølger høyere enn en meter:( Æsj! Men vi finner vel alltids en måte å dempe det på:) Gleder meg!

Ellers har jeg jo jobbehelg = ikke sosial helg i det hele tatt, siden jeg også egentlig må begynne å lese endel til eksamen nå snart (som jeg har sagt i tre måneder tror jeg). Men nå MÅ jeg jo bare, og jeg jobber best under press! Derfor jeg sitter her ti over tre på natta og skriver så fingrene koker, hodet verker, ryggen er sliten og øynene faller igjen;) Men jeg rekker det nok, gjør alltid det, på en eller annen måte;)

NATTA!

1 kommentar:

  1. dette klare du maria!!så gøy at di ska te danmark!!!kosa dokko!!åsså må du snart kåma heim!!

    SvarSlett