fredag 9. april 2010

Hei Reidar!

Javel ja.. Nå er klokken halv fire og jeg og Nadia sitter og stirrer interessert på dataskjermen, har det skjedd noe?
Vel, ikveld har jeg altså vært med å innvie huset hennes sammen med noen få utvalgte sjeler fra Evje og omegn. Etter et veldig spontant innfall (grunnet litt i koppen/glasset) kom vi på at vi skulle ned på den lokale Terrassen Pub! Der var jeg så UTROLIG heldig å treffe Reidar, en ekte kjendis som har vært (og i følge han fremdeles er) intim med diverse kjendiser som Mari Maurstad og Maria Haukaas Storeng. Guri, hvor interessant det var! Jeg, og nå min gode venn Harald (tidligere klassebuddy) var meget fascinert av denne mannens liv, og mente vel egentlig at uansett hva vi nå enn kommer til å oppleve senere i livet, kom det aldri til å toppe hans!

Her er huset til Nadia og Christoffer:):)

For å oppsummere dette innlegget, vil jeg si at det har vært utrolig hyggelig å treffe alle folk igjen (spesielt kan det nevnes Linn Hege - som jeg fikk snakket ALTFOR lite med- og Harald og Anders som jeg ikke har sett på altfor lenge de heller. Må alle ha en fortsatt god natt, så oppdaterer jeg garantert i morgen;)

4 kommentarer:

  1. Vil du ha flere besøkende:
    http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=fkristineh

    SvarSlett
  2. Heisann! takk for igår, det var veldig gøy å treffe deg igjen! Det må ikke bli så lenge til neste gang :)

    SvarSlett
  3. Kristine: K æ dette for noe? Virka litt merkelig;)
    Harald: Wey du huska det:):) hehe.. nei, må kje bli så lenge t neste gong:)

    SvarSlett
  4. Så koselig Maria. Du gjenge vel og tenke på livet te Reidar heile tida?
    Og fint bilde av huset, men eg va sikker på at eg blei med på det.! :p HAHA.
    Kaoslegt å se deg igjen. Glede mæ te grillfest te sommeren når du skal servere jordbær i jordbærkjolen din for så å bytte seinere på kvelden.

    SvarSlett