fredag 9. april 2010

Den første sommerfuglen!

Nå har jeg vært ute på min første vårtur i Jegersberg. Det var heeeelt nydelig! Lå lenge å koste meg på et berg, mens fuglene kvitret, bladene føk lett i vinden og maurene begynte på sine arbeidsoppgaver.
Jeg så også den første sommmerfuglen av året, og bare sånn for å tilføye, så er dette en Admiral :) hehe..

Ah, kunne vært ute hele dagen, men skal til Evje i kveld:) Nadia har altså blitt så voksen at hun har kjøpt seg hus sammen med kjæresten. Herlighet, jeg har ikke opprettet en BSU-konto engang... Uansett, det blir kjempekoselig! Linn Hege, som for øyeblikket er bosatt i Italia, kommer også hjem og jeg gleder meg til å treffe henne, og de andre også da selvfølgelig:):)

MEN, før noe av dette skjer skal jeg ut på oppdrag fra mamma og handle en Hortensia til min kjære Tante Ingerid som har bursdag idag:) GRATULERER MED DAGEN! (og siden det skal være cowboy og indianerfest på kroa i morgen kan det hende jeg kjøper noe til det også ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar