onsdag 28. april 2010

Referat :)

Her kommer det lovende referatet fra dagens/kveldens begivenheter:
Håndballen var jo da en stor suksess med gøye folk, og ikke minst flinke folk:) Skal jeg likevel være sannferdig er det jo ikke landslagsnivå vi snakker om her, men jeg klarte hvert fall å bidra i noen grad, og det var jeg fornøyd med:) Sist gang jeg spilte håndball var som sagt tidligere i niende klasse eller noe, så merket jo at det var litt rustent det meste (inkludert kondisen, som desverre nesten ikke er tilstede egentlig). Likevel, jeg likte meg godt og skal PRØVE å huske det til neste gang også, med litt hjelp kanskje;)

En annen ting jeg bare vil nevne var at i dag vaska jeg "Maria Viking" ;) haha... Var ekstra nøye på det flyet, siden det bar mitt navn og greier. Oppkalt etter meg vet du!
Her ser du meg i et flyvende kast fra dagens trening (eller hvert fall slik det ville sett ut om det var meg:p...)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar