fredag 16. april 2010

Gerrrard ;)

Hallo godtfolk:)
Vel, gårsdagen begynte med en liten tur på Spicheren sammen med Tonje før jeg fòr (litt sent ute så klart) opp til Vennesla for å klippe meg:) Så nå har jeg blitt lys blond igjen med litt lugg! Bilde kommer senere:)

Etterpå var Tonje, Tanya, Ingunn og jeg på kino og så "the Bounty Hunter" med Jennifer Aniston og Gerard Butler i hovedrollene:) Det kunne jo umulig bli feil;)

En actionfylt komedie med mange morsomme innskudd! Den handler om dusørjeger, og tidligere politibetjent, Milo Boyd (Gerard) som skal hente inn ekskona og reporter Nicole Hurly (Jennifer) til fengsel for å ha stukket fra retten etter at hun bumpet borti en politihest med bilen sin...Nicole på hennes side jakter på nye spor i en mordsak der den skyldige muligens er en politimann. Mange komplikasjoner og utfordringer møtes når begge setter jobben sin først, og ingen vil gi seg før de når målet sitt!
Her kan du se traileren:

Jeg landa på terningkast fire, og kan liksom ikke helt sette fingeren på hvorfor. Men filmen havner nok i samme sekk som de fleste andre romantiske komedier, uten de store toppene. Likevel kan den kanskje sammenlignes med bl.a "What happenes in Vegas" eller "Mr. og Mrs. Smith" og hvis du liker den typen film, så er "The Bounty Hunter" absolutt godkjent underholdning;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar