onsdag 24. mars 2010

Friendships

"Frendships are like flowers. They grow slowly and strive to become stronger, but if you forget to water them they will wither and die."

Her er jeg og Nadia på togstasjonen i Stirling. De som kjenner meg vet at jeg nettopp var til Skottland i min "studieuke", og når jeg kjenner urgen skal jeg legge ut dokumentasjon på det:)

Vennskap er en fin ting. Det er litt rart å tenke på at vi mennesker klumper oss sammen (de fleste av oss) og binder oss så til andre at vi føler vi aldri hadde klart oss uten dem. Likevel skjer det liksom ofte, for min del hvert fall, at jeg bare ikke "orker" å holde kontakten eller så blir det bare ikke sånn på en måte. Det er jo egentlig veldig trist!

Jeg er nok egentlig en dårlig "vanner" og burde brukt dobbelt så mye tid på å opprettholde bekjentskapene mine. MEN, som innledningsbildet beviste, var jeg altså nettopp i Skottland og vanna litt... Nadia er da ei kjempegod venninne jeg har hatt siden 2.klasse på vgs, men som jeg har mistet litt kontakt med av mange ulike og ubetydelige grunner... Derfor var det utrooolig koselig å besøke henne der :):) Jeg må virkelig fortsette å vanne alle blomstene mine :):)

4 kommentarer:

  1. Du er så god du Maria! :) Det er ikkje bare du som ikkje er flink til å holde kontakt. Men eg liker at når me treffes så er det akkurat som før! Den veka med deg var super! :)
    My Catherine!

    SvarSlett
  2. Jaa.. Det va veldig koselig:):) Må treffe på innflyttinga di da:) Glede mæ t å se huset!!

    SvarSlett
  3. Så gøy å se bloggen din!! Jeg ble imponert, det virker så proft ;)
    Veldig fint skrevet dette innlegget. Jeg tror vi alle kan bli flinkere når det gjelder "vanning", hvertfall nå når alle lider under "tidsklemma".
    Lykke til videre med bloggen, så sees vi om en liten time på jobb ;)

    SvarSlett
  4. Takk Marthe :)
    Ja, du må bare fortsette å lese den vettu;)
    Du kan jo til og med begynne å blogge sjøl! hehe.. må du kose dæ med frihelga di hvert fall, det æ fortjent!

    SvarSlett