tirsdag 23. mars 2010

En ny start!

Jeg har da blitt en blogger... Har vært det før da, men det ble liksom med tre innlegg. Nå skal jeg prøve å være litt mer aktiv har jeg tenkt! (Blir kanskje som med nyttårsforsetter at man kun klarer det i tre-fire uker men, hehe.)

Nå er jeg ute i praksis, og hvis du er lærerstudent, vet du hva det innebærer. I og med at det er min siste, så merker jeg at motivasjonen, kreativiteten og engasjementet har blitt noen hakk svekket. Likevel er det litt skummelt siden det er min siste før jeg skal ut i jobb! Har bare et år igjen som jeg MÅ gå, men kommer nok til å ta et år til, så kan jeg gå på utveksling... sukk...tenk så GØY å for eksempel reise til New York, Brisbon eller Scotland på utveksling. Har kjempelyst, men får se om ting klaffer. Hadde vært kjekt å ikke gjort det alene, selv om jeg ikke er bekymra for å klare meg, så er det liksom noe med det å reise sammen med noen :) Da kan man dele minner, bilder, erfaringer, og det beste: du har noen å spørre når man er for distre til å følge med på hva eller hvor man skal...

Vel, nå må jeg vel egentlig tilbake til å planlegge morgendagens timer på skolen (som jeg har prøvd å unngå siden jeg kom hjem ved å støvsuge, rydde, henge på internett og ja, opprette en blogg!)

6 kommentarer:

  1. Yey jeg blir den første som kommenterer!
    Kjempe gøy at du har laget deg blogg Maria. Jeg syns det er kjempe gøy å følge med på blogger men klarer aldri å oppdatere min egen. Håper du er flinkere enn meg ;)
    Og ja - Scotland på utveksling syns jeg hørtes fantastisk lurt ut! <3

    SvarSlett
  2. Og eg tru du vett at eit av kanonbildene er på sin plass på bloggen Maria ;)

    SvarSlett
  3. Fantastisk maria :) ! Dette hadde eg aldri trudd :D!!
    Kjærleik

    SvarSlett
  4. Nadia: haha, vettkje om dei bildan sømme seg for public revealing, men kan slenge med noen bilde hvis æ skrive om skottland ein dag :)
    Kristine: nei hvem skule trudd det? Æ he jo "blogga" før, hvert fall oppretta ein.. hehe.. så nå fæ mi sjå ks d gjenge :):)

    SvarSlett
  5. Veldi vakker blogg!!!;)....hadde ikkje heller trudd du skolle bli blogger, men det æ jo like greit, for då fer eg jo m meg k som skje i din verden au!!!-kjærleik frå Tanya-

    SvarSlett
  6. hehe... takk du vene;) du må au begynne å blogge eller så kan du skrive aktive kommentare hos meg, så fær æ m meg k som skje ja ;)
    Mi må gjer no i påska sjøl om du ska jobbe!!

    SvarSlett