lørdag 27. mars 2010

Sex and the City

Jeg er, som kanskje jenter flest på et eller annet tidspunkt, blitt frelst i Sex and the City! Kjære vene, hvorfor har jeg ikke sett det før? Jeg kjøpte boksen når jeg var i Skottland og har vel egentlig ikke lagt den fra meg siden da. Nå har jeg også begynt å se det fra begynnelsen igjen, og det er det som er dumt med meg - blir VELDIG hekta når jeg liker noe...

Anyway, var i USA i august i fjor, og da i selveste New York City! Hva kan man si? Best vacation ever:):) I just LOVE the big apple. Kan liksom by på alt, ingenting som mangler... En ting som hvert fall er helt sikkert er at dit skal jeg igjen! Vi som reiste var Kristine, Olivia, Eirin og meg, og her står vi og poserer ved FRIENDS fontena <3>

Tenk så gøy å BO der da! Det er jo i min tanke å gå på utveksling etter jeg har vært i Asia neste år. Så klarer jeg aldri å bestemme meg for hvor jeg vil. Enten Australia, Storbritannia eller USA, og blir det USA er jeg vel egentlig ikke i tvil:

Og for å komme tilbake til det jeg begynte med, hvor gøy ser det ikke ut på tv når firergjengen sprader nedover gatene i Manhatten og farer innom den ene butikken etter den andre. Så kan du tenke, alt er gøy på film, men etter min erfaring (som varte en uke;)...) kan jeg konkludere med at NYC ER plassen for de som vil leve livet og oppleve alt det verden har å tilby!

3 kommentarer:

  1. Ja! Maria! fantastisk ide! Go for NYC:)!!!!
    Æ kjæm ca. kvær helg, viss d æ greit? Så må mi henge på skybaren åkkes, og jogge i central...ah...For eit liv det kunne blitt:D

    SvarSlett
  2. Ja d æ så greit at:) du kan søke jobb i usa, så kan mi bu i hop;) ååååååå, tenk så gøy!

    SvarSlett
  3. JA!!!!!KJEMPE MED PÅ DE!!!!!WOW! THE DREAM! Du ,he su slette asia innlegge?

    SvarSlett