mandag 3. mai 2010

Word Twist!

Nå skal jeg herved meddele noe så tragisk som at jeg nå har vært hekta på noe som heter "WordTwist" i noen timer... Det finnes da på facebook og kan ikke anbefales til de som bør lese til eksamen, synes det er gøy med scrabble og liker engelsk. Hold deg unna hvis du fyller alle krav, jeg lover at du kommer til å like det! Det er liksom ikke det at det er så innmari spennende heller. Du får oppgitt 6 bokstaver som du skal lage så mange ord ut av som du klarer på 2 minutter (på engelsk da). Klarer du å finne et ord der alle bokstavene brukes, får du 25 bonuspong ;) hehe... Jeg blir jo SÅ frustrert når jeg ikke får det til, og må derfor prøve igjen, og igjen, og igjen. Jeg vil derfor også benytte anledingen til å småkjefte litt på Miriam (mi gode klassevenninne) som fikk meg til å prøve det;)

Over til noe litt annet. Nå er det jo, som for alle i min situasjon, eksamenstider. Synonymt med det vil si: økt stress, økt kjeskenhet (altså KONSTANT sug etter sjokolade og egentlig alt som inneholder sukker - og det kan være hardt for de som har godteavtale, dvs meg selv inkludert), økt rastløshet (jeg vil være alle andre plasser enn her!) og ikke minst det økende behovet for å gjøre rent, rydde, vaske, sortere osv. (hence tidligere inlegg du kan lese her)

Vel, det er vel bare å krype tilbake i sofaen med de begredelige bøkene og fortsette... eller det vil si, begynne.

2 kommentarer:

  1. Honestly, æ he kun lest 3 side:) !!HAHA...

    SvarSlett
  2. Hahaha.. Det er jo kanongøy! du liker det.. hoho

    miriam

    SvarSlett