mandag 10. mai 2010

Eksamen + syk = fail

I skrivende stund er det nøyaktig 12 timer til jeg sitter fastlåst på eksamensbenken i bygg 50 rom 115. Det kommer så til å være mitt torturkammer de neste 4 timene før jeg forhåpentligvis slippes fri, litt lettere til sinns enn før jeg gikk inn. Det som kan sies å være det mest nedtrykkende for øyeblikket (utenom at jeg føler at jeg ikke kan noe, som vanlig), er at jeg nå begynner å føle meg syk :( Jeg har vondt i halsen, slapp og trøtt. Har spist en hel pakke Doc med honningsmak, 18 repsils med appelsinsmak og C-vitaminer og drukket to kopper varm te, men hva hjalp det? Ingenting foreløpig, og nå begynte jeg nettopp på min 19. repsils...

Tenk om jeg blir syk i morgen da?! Herlighet, sitte på eksamen å svette (eller fryse), ha vondt i halsen med rennende nese... Herlig! Jeg trenger MASSE gode tanker og finge krysset for å unngå det, so you better start right now :):)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar