søndag 2. mai 2010

11., 19., og 25. eller 26.= EKSAMEN

Vel, så var det alt søndag kveld. Jeg er da plassert på venstre side i sofaen (som alltid, siden vi selvfølgelig har faste plasser) og TV'en er nettopp ferdig med sin fremvisning av en irsk/britisk film klasse B-film på TV2. Jeg har sålangt i dag rukket dette:
- stått opp altfor sent (klokka ti over tolv)
- lest litt i denne boken (som er pensum) ute i sola
- lest i boken inne
- spist laksefilet
- sovet (uvisst hvor lenge)
- sett TV

Nå skal jeg da prøve å lese litt mer, men hvem kjenner seg ikke igjen i eksamenspress, stress og tiltaksløshet?

For å oppsummere helgen har jeg gått en tur på Eg-heia, en tur med Miriam i klassen (hvor jeg også endte opp med å se film etterpå), vært på jobb på fredagskveld og ellers bare daffa. Lesingen har det gått så som så med, men kan likevel konkludere med at det var lurt å være i byen i forhold til hjemme (hvor jeg nok ikke hadde åpna sekken en gang).
Vel, tilbake til boka og tilbake til den uutholdne stressfølelsen eksamen fører med seg... So long!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar