lørdag 15. mai 2010

Vårkonsert :)

Wow, nå er jeg nettopp kommet hjem fra en kveld i Salem med Ansgar Gospel Choir som underholdning:) De var jo bare KJEMPEFLINKE! Jeg kjente at lysten til å synge i kor igjen kom strømmende på for fullt. Jeg har egentlig vært del av et kor siden jeg begynte i Åseral Barnekor som 5(?) og frem til jeg slutta på Hedmarktoppen Fhs i 2007. Så savnet har vært der fra tid til annen :/ Men det er ikke så lett å bare bli del av et kor her i byen har jeg erfart...

Vel, i går var jeg hos Margrethe og vi må ha sett HVERT FALL årets, om ikke tiårets dårligste film. Forventingene var vel sånn midt på treet, men jeg tenkte at med prominente skuespillere som Scarlett Johansson og Penélope Cruz, så kunne det ikke være så verst. Den tredje som prydet coveret var (trodde jeg) "Denny" fra Grey's Anatomy, eller Jeffrey Dean Morgan som han heter, men der ble vi også grundig skuffet. I tillegg var filmen blitt kåret til Best Comedy gjennom Golden Globe. Well, to be honest, tror ikke jeg lo i det hele tatt under filmen (i så fall var det av noe helt annet) og jeg ler vel egentlig av det meste. Slik så coveret ut for de som lurer:

Don't buy it!
(og du skjønner kanskje likheten med "Denny" også hvis man ikke leser på navnet;)




Ellers er det snart duket for den store dagen for PAINTBALL, nemlig i morgen, og jeg gleder meg!! Well, time for bed, så får jeg lade opp til i morgen! Da skal jeg plaffe ned alt jeg ser på min veg ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar