torsdag 13. mai 2010

SUKKER!!!

Hvor skal man egentlig begynne? Nå har jeg i løpet av dagen allerede hatt en is, to milkshake og en yoghurt. Jeg har til og med maula TE! Riktignok Ricola te som smaker som de sukkerene, men ærlig talt. Det skulle ikke være lov til å være SÅ kjesken... Hadde tenkt å ut en tur for å gå av meg isen hvert fall, men så ringte Miriam så beleilig akkurat da, så da droppa vi det. Satt meg heller ned for å se to episoder av "The Big Bang Theory" :/ sukk...

Vel, nå har jeg altså hatt èn eksamen i kultur og litteratur. Tror den gikk greit, men man vet jo aldri. Har tatt feil før jeg! Nå gjenstår det en muntlig i samme tema og en skriftlig i grammatikk og fonetikk (jeg tror jeg heller ville ha vaska festivaldoer i en måned enn å ta den). Det er liksom bare litt deprimerende å tenke på at jeg i løpet av året har prøvd for harde livet å sette meg inn i dette uten å skjønne noe for det, også skal jeg liksom mirakuløst forstå det på 4 dager? Lite trolig...

MEN, jeg har EN ting å glede meg til da: 17. Mai!!!! Utenom julaften så kommer 17. mai på en god nummer to :) (og nyttårsaften på en tredje for de som lurte). Det er den gøyeste dagen i Åseral for å si det sånn, og jeg gleder meg til de utallige latterkrampene jeg garantert får på kveldens 17.mai fest! Jeg sier det bare, ingenting slår gale Åsdøler på en scene sånn litt utpå kvelden med altfor mye sukker i kroppen. Jeg inkluderer selvfølgelig meg selv i dette;) Burde egentlig vært høy nå etter alt jeg har putta i meg, men det har tydeligvis gitt motsatt virkning siden jeg praktisk talt skriver med lukkede øyner... So, good night people... (gjesp)

3 kommentarer:

  1. koman igjen, dette skal vi klare, Maria! :) og har du fortsatt vondt i halsen? da skal du få MINE repsils som nemlig har antibiotika innabords.. det skal nok gjøre susen. Sees om nøyaktig 45 min på skolen? go-go!

    Miriam

    SvarSlett
  2. Jeg må bare si at det er godt jeg ikke er alene:)
    Har aldri hatt så "lyst på noe godt" før i hele mitt liv. Hver dag!

    Eksamenslesing gjør virkelig noe med kropp og sinn..

    SvarSlett
  3. Miriam: har ikke vondt i halsen, men som du kanskje forstod i løpet av dagen så har jeg en stk rennende nese og et hode som er litt plagsomt.. Har du en repsils for det, tar jeg den gjerne;)

    Mette: Ja! Deilig å høre at vi er flere i samme båt. For min del seiler den rett mot fossen for øyblikket. Skjønner ingenting og har stadig sukker-lyst;)

    SvarSlett