tirsdag 4. mai 2010

Jeg skal på paintball:):)

Nå har jeg kommet hjem fra en lattermild kveld på jobb med Marthe og Helene. Store deler av tiden ble benyttet (selvfølgelig i tillegg til vaskinga) til å fortelle historier omfattende hva man gjør/sier i søvne, onde ånder som beøker deg før du sovner, synge på irriterende reklamesanger (som vi ikke husker hvor er fra) og litt skingrende nynning på nåtidens pianosanger (Marthe det da). Hun skal nemlig holde konsert hos Helene med sanger som "Kyrkjklokkan" og "Piratsangen", så her gjelder det å øve!

Jeg skal ENDELIG også på PAINTBALL for første gang i mitt liv, og gleder meg som et lite barn:):):) Hvem var det ikke som lekte millitær i skogene sammen med naboguttene til hun var hvert fall fjorten? hehe.. Jo det var meg! Så nå er jeg klar til å plaffe ned enhver som står i min vei;) Denne eventen skal da skje søndag 16. mai på Homstean sammen med flyfillene på jobb:)

Vel, i morgen står eksamenslesinga på første pri, spørsmålet er bare om det blir i teorien eller om jeg klarer det i praksis også:/ Så er det jo selvfølgelig hånball igjen! Wuhu!

3 kommentarer:

  1. Oo, paintball! Det har jeg såå lyst til å prøve, men tør jeg? Nei..

    Hvordan går det med lesingen forresten?

    SvarSlett
  2. hahah! Godt å høre at det er noen som er fornøyde med sangstemmen min!! :)Nå er vi 10 påmeldte til paintball, så dette kan bli moro! :)

    SvarSlett
  3. Mette: Kan ikke si jeg har lest for mye... Huff! Så som du sikkert ser på det nyeste innlegget, så har jeg blitt syk :( typisk! Vi får bare krysse fingrene for bedre helse og lette eksamensoppgaver!!

    Marthe: Gleder meg MASSE til Paintball:):):) Men glemte å ta med meg tøy da :/ Standar;) men finner vel alltids noe:)

    SvarSlett