lørdag 8. mai 2010

Et lite avbrekk...

Beklager min labre bloggeaktivitet i det siste, men jeg har altså en gyldig grunn, nemlig denne boken her: Og for de som ikke kan lese tittelen, så skal jeg gjenta den: "A Short Introduction to the History of the United Kingdom" aka veldig spennende... Ikke at jeg misliker historie, men når det er skrevet på engelsk og boken er STAPPA med fakta, så går det ikke fort. Jeg er jo da ikke halvveis engang, men får vel bare belage meg på notater fra imorgen av :/

På tirsdag er altså første eksamen (lykkeønskninger mottas med takk da de sårt behøves), men når den er gjennomført skal jeg rett på møte om Asia! Jeg er herved offisielt tatt opp på Religionsstudier til Asia og skal tilbringe nesten et halvt år i 7-8 forskjellige land etter jul:):) Can't wait! Vi har også fått den foreløpige reiseruta, og jeg må jo si jeg syntes den var helt grei;)

5.-14. jan. Langkawi, Malaysia.
14.-21.jan Penang, Malaysia.
21.-25.jan Kuala Lumpur, Malaysia
25.jan-12.febr Colombo, Sri Lanka (Kandy, Sigriya, Unawatuna mm)
12.-13.febr Kota Bahru, Malaysia
13.-27.febr Perhentian, Malaysia Eksamen RE: 21.febr
28.feb-1.mars Kuala Lumpur, Malaysia (Overnatting ved flyplassen)
1-5.mars Seam Reap, Kambodsja
5.-9.mars Phnom Pen, Kambodsja
9.-16.mars Chiang Mai, Thailand
16.-21.mars Bangkok, Thailand
21.-26.mars Ubud, Bali, Indonesia
26.-31mars Kuta, Bali, Indonesia
1.-14.april Lombok, Indonesia Eksamen 12. april

For de som enda ikke har fått det med seg så skal jeg og min gode venn Margrethe reise til Vietnam, Kina og Japan etterpå, så dette kan jo ikke bli feil! Her er vi godt plassert i et Buddhist-tempel på RLE-tur til Oslo for halvannet år siden:) GLEDER MEG!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar