lørdag 21. august 2010

I'M BACK :)

Javel, da har skolen begynt og min tid for nye innlegg til bloggen er kommet;) Lettere å blogge når man har tjue andre ting man egentlig heller burde gjøre...

Vel, jeg kan jo oppsummere de siste to månedene med at jeg egentlig ikke har gjort noenting annet enn å jobba, vært en dag i dyreparken og vært på vandretur i tre dager (hvilket var VELDIG gøy og herlig! Det er å anbefale!!) Her er et bilde av meg og Kristine på turen :) Flere kommer!

I går var jeg på Vannfestivalen i Tresset. Det var sånn bedriftskonkurranse der vi skulle:
1. Hoppe fra et (HØYT!)stillas på en avlang pute i vannet (som en annen på laget alt satt på). Så når den ene hoppet, spratt den andre ut i vannet.
2. Mens den andre da svømte over vannet (fra en brygge til en annen), skulle en annen padle på et brett og en til løpe over synkende paller i vannet.
3. Så skulle en ro frem og tilbake til brygga.
4. Til sist var det "ta sjansen" med en oppblåsbar bananbåt på ei rampe i vannet, og førstemann til bjella!

Jeg skulle selvfølgelig hoppe fra stillaset + ro og med i bananbåt... Det som var tingen var jo det at jeg var IKKE forberedt på at jeg skulle bade. Jeg trodde jeg bare skulle ro, så jeg troppa opp i dongeribukse og ingen håndkle. Det jeg HVERT FALL ikke var forberedt på var at jeg skulle hoppe fra et, noe som virket som 50 meter høyt, stillas på den puta i vannet. Fytti, jeg holdt på å grine av redsel på toppen! Men det gikk visst det også... Så var det min tur å ro, og selvfølgelig mangla det en åregaffel, så da ble det padling i stedet. Vi vant ikke akkurat for å si det sånn... I tillegg var det ikke akkurat varmt ute, og når vannet er 17-18 grader og du GLEDER deg til å uti fordi det er så kaldt på land, da er det ikke rare greiene. Var sikker på jeg skulle få kronisk halsbetennelse i tillegg siden jeg alt var sterkt forkjøla, men jeg slapp den ;)
Det var jo gøy likevel da! Men rett før jeg skulle hoppe, angra jeg bittert på at jeg hadde bytta vakt for å med på dette i stedet for å jobbe. Vel, neste år stiller jeg gjerne igjen, men MED værforbehold!

Ps! Åserals største happening i året er jo Eikerapen Rootsfestival, og der var jeg jo så klart. Slenger med et bilde av ivrige deltakere;)

2 kommentarer:

  1. Hehehe, du var den tøffeste hopperen av alle!!!
    Bilder fra happeningen kommer på vår blogg i løpet av kvelden:)

    SvarSlett
  2. Jeg kommer til å stjele ett eller to tror jeg hvis det går greit ;)

    SvarSlett