torsdag 26. august 2010

I går, i dag og i morgen :)

Hui! Nå er jeg akkurat kommet hjem etter en LANG dag med først skole til halv fem også jobb fra kl. 7. Det var jo da ikke veldig stress på skolen siden vi hadde labkurs, altså et what-not-to-do-in-chemistry-lab kurs. Vi hadde to trøttende timer først med jabb før tre brannmenn (eller rettere sagt TO brannmenn og ei branndame) troppet opp og våknet hele salen med deres historier, bilder og videoer av branner der det går aldeles galt... Etterpå måtte vi jo prøve å slukke en brann ved hjelp av både brannslange og skumapparat;) I tillegg satte de fyr på et bål med en propanboks inni, og jeg LOVER dere det smalt! Så fikk vi gratis brus og pizza etterpå!! (Ja, Kristine, jeg vet vi har godteavtale, men vi fikk det gratis! Og det var ikke vann der...)

Vel, over til noe annet. I går hadde jeg besøk av mi kjære Kristine. Hun kom rett fra jobb på Øvrebø VGS når kl. var halv sju (FLINKA!) og da satt jeg og Margrethe og pressa dagens fangst, nemlig blomster! Jeg går jo på naturfag dette semesteret og må derfor fange minst 12 insekter (!) og presse minst 12 blomster til en samling. Jeg har allerede vært flink å fanga to insekter, ei bille og en langbein! Jeg skal absolutt ta bilder av dette etterhvert for de som er interessert i slikt;)

Jaja, vi var hvert fall ute å spiste på Patricks før vi skulle se "Inception" på kino, men den var sannelig utsolgt:( Så da endte vi opp på "Knight and Day" istedet, som jeg egentlig hadde sett på nett og synes var dårlig, men som ikke var det likevel når jeg så den igjen;) Kan anbefales:):):)

Nå er det vel tid for litt søvn før jeg entrer skolen igjen, forhåpentligvis klar og opplagt til fysikk i morgen (ehhh..) Det eneste som gjør fysikken LITT morsom er at vi har en TRO kopi av Lennard fra the Big Bang Theory som lærer, bare i en blond versjon. Og dette er HELT sant! Så er han svensk og ikke amerikansk. Noe som også gjør fysikken mer forståelig...

Vel, da la jeg meg... snaaart :P

2 kommentarer:

  1. Åh:) Det er jo du som er flink:)!!
    I heart you. Inceptions neste veke?

    SvarSlett
  2. Nei, du jobbe jo MASSE! Tenk alt du kan spare;) hehe..
    Ja det kan mi:) Æ kan ikkje mandag eller onsdag for då jobbe æ, men tys el tors kan eg:) Åsså k tenke du om vandring?

    SvarSlett