lørdag 28. august 2010

Sommerminne 1

Første tilbakeblikk på sommeren er da jeg, Kristine, Tanya og Olivia bestemte oss for å på kjøretur! Først var vi på Lyngdal Spa der Kristine og Olivia ble gnidd på mens jeg og Tanya nøt dagen med en is nede på stranda:) Deretter åt vi på Jonas B. Men så følte liksom alle at vi ble litt rastløse, så vi bestemte oss for å utforske omegnen, og tok turen mot Kvinesdal;) Her stoppa vi på Utsikten hotell for en fotoshoot: Tanya, Kristine og Olivia med en kjent skall (?)Her er vi på en "bro" som stikker litt ut over den vakre utsikten i Kvinesdal;) Det fremtidige CD-cover bildet vårt!Ca. hoppebilde nr. tusen av Kristine og Olivia som skulle hoppe på likt. Det skjedde aldri!

MEN, dette var heller ikke nok så vi fortsatte til Feda, der jeg blandt andre, ble veldig forbausa over naturen og plassen:):) Herlighet, jeg som alltid har ledd litt av Feda. Der tok jeg skammelig feil! Der var det jo rett og slett kjempekoselig og fint! Kristine leker fotomodell i et epletre;)Ja takk!!

Til sist kjørte vi hjemover, men ikke før vi hadde vært innom (et eller annet sted jeg ikke husker navnet på akkurat nå) der hvor det vokser et tre som er tykkere i toppen enn i bunnen, og der toppen ser ut som en rot. Altså treet står på en måte opp-ned. Sagnet er nemlig slik at det var en mann som ble usdyldig dømt til døden, og rett før han døde sa han at på min grav skal det vokse et tre som er tykkere i toppen enn i bunnen. Dette skal bevise min uskyld! - og dit dro vi for å se beviset! Det er ikke kjempelett å se det på dette bildet, men det er helt sant! Det var tykkere i toppen:) Takk for turen :):)

1 kommentar:

  1. Ja,takk for turen!!!:) Ååå, det var så koselig!:)
    Love you:)

    SvarSlett