tirsdag 24. august 2010

4 måneder og 10 dager...

ahh... Nå er jeg tilbake på mine 13 kvm etter en veldig hyggelig Greys-kveld på Strai sammen med Tanya, Ingunn og Ila:) Mett er jeg også etter en deilig salat med TEBRIKS til fra Rema 1000. De skal jeg sannelig kjøpe når jeg kommer over dem:):)

I går var jeg og Margrethe ute og betalte Asia billettene! Den lange turen fra Kjevik-Kuala Lumpur t/r er nå i boks! Vi har også bestilt 10 andre flyreiser og mangler nå kun en som er til skoleturen, + de som vi må bestille når vi skal reise på egen hånd... Så langt er vi oppe i ca 15 300. Men, altså, det er jo ikke galt for 11 flyreiser;) Så åpna jeg nettopp mailen der jeg så at nå var vi invitert til Asia-aften hos læreren vår, Levi, som skal være vår kjent- og bergingsmann på turen:):) Uten ham, ingen tur! Lenge Leve Levi! Det blir kjempekoselig, pluss at jeg trenger sårt TIPS. Hva skal man pakke i f.eks? Skjønner jo også at det ikke er lurt å komme med trillekoffert på halvveis backpacker tur...Men, er det greit å ta en Bergans sekk på 75 liter liksom? Det virker så lite, samtidig som at ryggen min ikke klarer stort mer enn 15 kg på lange strekninger (har jeg erfart etter vandreturen) og nå har vi bestilt med 20 kg:S

Vel, forhåpentligvis har Asia anno 2010 studentene svaret på alt jeg enn måtte lure på;) Og for de som ikke vet det, jeg reiser 3. Januar 2011 og blir borte til 25. Mai. Så jeg forventer et STORT goodbye-party og et MINST like stort welcome-home-party!!! (hint hint) ;)

Jeg legger ut reiseruta igjen jeg, siden jeg blir så glad av å se den selv:

5.-14. jan. Langkawi, Malaysia.
14.-21.jan Penang, Malaysia.
21.-25.jan Kuala Lumpur, Malaysia
25.jan-12.febr Colombo, Sri Lanka (Kandy, Sigriya, Unawatuna mm)
12.-13.febr Kota Bahru, Malaysia
13.-27.febr Perhentian, Malaysia Eksamen RE: 21.febr
28.feb-1.mars Kuala Lumpur, Malaysia
1-5.mars Seam Reap, Kambodsja
5.-9.mars Phnom Pen, Kambodsja
9.-16.mars Chiang Mai, Thailand
16.-21.mars Bangkok, Thailand
21.-26.mars Ubud, Bali, Indonesia
26.-31mars Kuta, Bali, Indonesia
1.-14.april Lombok, Indonesia Eksamen 12. april

+ ca 13 dager i Vietnam, 13-15 dager i Kina og 8-10 dager i Japan :):)

Dette kommer til å være mitt liv i 5 måneder... I ett med naturen på en kritthvit strand der jeg kan huske i takt med vindens svake bris, kjenne solen steike på min nordiske hud, høre fuglene kvitre glade toner mens delfiner danser i det tempererte havet foran mine lamslåtte øyne... I will for sure be in heaven:)

2 kommentarer:

  1. har fortsatt, den velkomstbanneret som jeg lagde til deg:-) så velkomstparty skal du få :-D

    Eirik

    SvarSlett
  2. haha..;) Jammen det æ bra!! Då satse æ hardt på det;)

    SvarSlett