lørdag 28. august 2010

Ps. Jeg har fått ny sykkel :):)

fin???

5 kommentarer:

  1. åååå,som jeg savner deg:) hvordan går det med deg?? og sykkelen var veldig fin:) hvor hår du fått tak i en slik??klem fra inger marie:)

    SvarSlett
  2. HEI:):) Å det var lenge siden! Altfor lenge siden!! Hva gjør du og hvordan går det?
    Med meg går det bra:) Jeg går jo fremdeles på lærer og skal til Asia nå etter jul (blant annet til Thailand!) Så da er det bare å si "Sa Wadekaaaa" ;)
    Ps. Savner dere også:):):):):)

    SvarSlett
  3. ååå,så spennede:) jeg misunner deg!! jeg ble ferdig som barnevernspedagog nå i våres:) kjempedelig! vi bor fortsatt på hamar i huset vårt. pusser opp stua vår for tiden:) har ikke fått noe jobb enda,så jobber i hjemmesykepleien i hamar som jeg gjorde under studiene. helt greit. å jostein jobber fortsatt i kiwi,kansje snart butikksjef:)å hvis du skulle lure,ingen liten mini amundsen på vei enda... men snart!(håper vi)!...;) inger marie

    SvarSlett
  4. Å guri nå er det jeg som blir misunnelig vet du!! Du må si fra med EN gang det skjer!! ;) Og jeg kan jo ikke si det til noen kjente heller så da spiller det ingen rolle;) hehe... Så gøy at dere pusser opp litt da! Du fikk jo god trening i det på toppen også:P Du må forresten hilse til Jostein å si at jeg håper han snart blir butikksjef:):) Er det noe nytt ellers da?

    SvarSlett