fredag 27. august 2010

...sukk....

FY SØREN så trøtt jeg er nå! Har vært på skolen og hatt 4 timer med uforståelig fysikk (faktisk så uforståelig at "Lennard" måtte ta hele forelesningen om igjen fordi ingen hadde skjønt noenting. Så 90 minutter med samme greia, før vi så begynner på et nytt tema som er enda verre:/...) Så da jeg skulle hjem PØSregna det, så jeg ble jo ganske våt kan du si siden jeg var så lur å ta sykkelen idag. Etter det rakk jeg bare å lage litt mat før enda en jobbkveld. Blir så UTROLIG lykkelig av å tenke på at jeg skal jobbe i morgen kveld, søndag kveld og onsdag kveld + charter i morgen og søndag! Kunne ikke tenke meg å gjøre noe annet!!!

Her er da Lennard aka fysikklæreren vår!

Så kan jeg jo si noe veldig gledelig da for en gangs skyld:) Jeg fikk nettopp husleie-regninga i posten, og da tenker vel dere: huh, sa du gledelig? JA! Det gjorde jeg. Tenk! Jeg skal bare betale.....jeg lover det kommer som et sjokk... selv om det bare er for august måned, og det blir mer neste måned....1900 NOK!! Jeg mener, det er jo praktisk talt gratis nesten. Jeg er vant til 4500 + strøm omtrent i det private leiemarkede, så jeg fikk hakeslepp og mere til når jeg så dette. Og det er INKLUSIV internett og strøm og alt:):):) Til vanlig blir det 2790,- da, men jeg tror nok jeg overlever;);)

Jaja, nå får jeg sove skal det bli noe ut av dagen i morgen:) Natta people!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar