søndag 5. desember 2010

DEXTER

Vel, som alltid under eksamenslesinga finner jeg på tuuusen ting å gjøre i stedet for å lese (f.eks. å blogge). MEN, nå har jeg omsider, etter mange anbefalinger, begynt å se på dexter. Kan ikke skjønner hvorfor jeg ikke har sett på det før! Nå er jeg jo selvfølgelig hekta, og midt mellom de andre seriene jeg ser på (riktignok veldig aktivt nå i desember)- Vampire diaries, the Big Bang Theory, Life Unexpected, Greys Anatomy, Cougar Town og Jakten på kjærligheten- har jeg nå altså fått plass til enda en...



Jeg kan jo si jeg er en person som fort blir hekta på noe. Ser jeg tii minutter av noe på TV så blir jeg stortsett hekta, og føler en craving for å se videre. Intet unntak har det vært med Dexter, og etter to kvelder er jeg nå ferdig med første sesong, og har påbegynt neste...

Vel, nok prat. Nå er det heller tid for action! Det er lov å kose seg LITT på en søndag, er det ikke??

1 kommentar: